Saturday, July 16, 2011

When stepping out of the cottage.,,,

My only comrade in the army of Haile Selassie I. Ras, the jungle dey be waaa.
Rasta for go back to the yard, then leave thema life. You no see!
You remember the day we comot from the yard to leave among the carnal minds and the warning of our Ras elders?
Well if you no remember, me I dey remember waa, I remember say Ras tosh say Rasta be pious levity and hence going to the city, you are likely to be populated by the carnal minds, you for fight for rights and not the wrong of the Babylon shitsystem.
Rasta,you go believe say the city politicians dey use hard drug take finance thema elections campaign and yet if the police see me with a one spliff them they hussle me likea criminal or a murder.

 Rasata the youth in the city are being destroyed with alcohol and they ladies, them they lead them to nake the maselves, oh the virtue of the black woman is lost in the city. In case you get some empress, make u no make eii learn the city life.

Ras Bob to say, seek of the truth them setup am trap, all the time ei plant the herb, them say make ee comot am, so one day eii gun one of the policemen down for disturbing am.
Ras, you go belive say the batty them they fight for recognition by holding to something them they call Human rights. I shock sef, sey people wey them behave less like animals they fight for self-recognition to practice “ man to man pumpuming”.


The last time I dey go house in my car, some police boy stop me then start they hustle me of herb. Look at this man, how Ras fit put herb in his car, knowing well the trap set for him. Ask I think of this I feel like  bombing am, but seek of the teachings of Selassie I, I pray give am.
Rasta, if you they step to the city make you cover your locks as we dey do as priest, bcos now the city is full of fake locks men promoting profane.
Until then, burn your spliff with peace

No comments: